Pagini

miercuri, 21 martie 2012

Newspaper nail art


In aceasta postare voi prezenta un model pe care am tot amanat sa mi-l fac.Ce poate fi mai frumos decât o manichiură perfectă tot timpul? Una perfectă şi inedită, nu-i aşa?  O manichiură extrem de simpla pe care ţi-o poţi face chiar singura acasă. Mod de realizare:

 

Pasul 1: Aplică pe unghii un strat de ojă pastel, după care o laşi să se usuce foarte bine
Pasul 2: Introdu unghiile lăcuite în paharul spirt

Pasul 3: Pe rând, pe fiecare unghie umezită de spirt, aplică o bandă de ziar şi preseaz-o timp de 30 de secunde. Apoi, ia uşor banda de ziar şi lasă să se usuce. Aceeaşi mişcare o realizezi pentru toate unghiile.
Pasul 4: Aplică peste unghii un strat de lac incolor 
Si asta este rezultatul final…fiind prima incercare ma declar multumita.




2 comentarii:

  1. Interesant! Si eu am facut acest model, dar nu am pus unghiile in spirt ci am tamponat cu ajutorul unei vate ziarul si dupa aceea am presat-o pe unghii. Daca faci cu vodca in loc de spirt iese si mai bine (NU este o gluma!)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow,cat de ingenios! foarte frumos....;)

    RăspundețiȘtergere