Pagini

miercuri, 18 aprilie 2012

Pink Neon

Ati fost prin magazinele cu haine in ultima vreme?Este explozie de culoare ceea ce-mi place la nebunie...Ador culorile si mai ales culorile tari, neon.Culorile neon sunt cea mai noua tendita din acest sezon pe care il propun marii designeri. In 2011, Gucci si Dior au dat startul si au readus neonul pe catwalk. In 2012 tot mai multi creatori de moda prezinta colectii in culori tari. Sunt destul de complicat de purtat deoarece anumite combinatii pot deveni usor ridicole, dar daca ai curaj sa experimentezi si ai atitudinea necesara, o tinuta in aceste culori nu va trece neobservata.
Galben turbat, verde acid, portocaliu, albastru electric-se incadreaza in aceasta paleta coloristica ce va fi noul must have. Culorile neon pot fi combinate cu alb, negru, nude sau se poate opta doar pentru accesorii sau un element ce va da energie tinutei. Daca insa vrei sa iesi in evidenta, alege 3 nuante din aceeasi gama.Eu am terminat ''excursia'' cu cateva obiecte vestimentare si sunt satisfacuta pe deplin.



5 comentarii:

  1. Mie nu imi plac culorile neon nicicum (chiar daca sunt la moda :) ), dar modelul pe care l-ai realizat arata chiar foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! multumesc pt comm...am dat o raita pe blogul tau si imi place mai ales ca alegi cate o poza pt fiecare manichiura...te pup si te mai astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna :)
    acum am descoperit blogul tau si imi place cum muncesti :D te pricepi foarte bine!
    Cred ca ai avea mai mult succes daca ai avea poze mai calitativa sa se poata distinge mai bine modelul .

    Keep on the good work :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte foarte mult imi place modelul de pe degetul mijlociu.... bravo....

    RăspundețiȘtergere